REVIEW: SEEPJE



Een paar weken geleden las ik op een blog over Seepje.
Een natuurlijk wasmiddel dat 100% plantaardig is,
het water niet vervuild, zacht voor je kleding en huid is,
en ook nog eens goed voor de wasmachine!
Ik was meteen enthousiast en heel erg benieuwd of dit echt werkte!

Seepje bestaat uit schillen van de Sapindus Mukorossi-vrucht.
Als de schillen zich mengen met water komt er een natuurlijke vorm van zeep af.
Wanneer je gevoelig bent voor allergieën of huidproblemen hebt,
is Seepje ook erg handig, want er zitten geen allergenen en chemische stoffen in!

Er zijn 2 verschillende geuren, Neutraal en Dennen.
Als je voor de Dennengeur gaat, krijg je er een flesje dennenolie bij,
die je kunt toevoegen voor een extra fris geurtje.
 
Ik bestelde een zakje met de geur 'neutraal', dat goed moet zijn voor 30 wasbeurten.
Je kunt de schilletjes ongeveer 3 keer gebruiken.
 
  



Hoe werkt het?

Mijn ervaring....
Toen ik het pakketje binnenkreeg dacht ik, wat een gekke dingetjes!!!
Ze roken eigenlijk naar niks, en was erg benieuwd of dit mijn kleding
lekker fris zou laten ruiken.

Tot mijn verbazing vond ik het heel prettig werken!
M'n kleding rook schoon en fris, en was lekker zacht, zonder dat je er
wasverzachter bij hoeft te doen.
En als je daarbij nog iets goeds voor het milieu kunt doen,
is dat helemaal mooi meegenomen natuurlijk!
Volgende keer ga ik ook eens de Dennengeur proberen.

Wil je meer weten over Seepje en de werking ervan?
Of wil je het bestellen?
Klik hier!

  (Foto's: © Ingeloulotte & Seepje)

Geen opmerkingen: